Nie umiesz pisać postów?
Pokażę Ci, że jest to łatwiejsze niż myślisz
i nauczę, jak robić to szybko i skutecznie
w branży muzycznej.

Większość osób tworzących muzykę wie już, że nie wystarczy stworzyć dobrego utworu. Trzeba jeszcze umieć go promować.

Niestety nikt z muzyków nie nauczył mnie, jak mówić o swojej muzyce skutecznie.
Jak sprawiać, że dobre utwory będą miały swoich słuchaczy.

Zdobyłem tę wiedzę dopiero od ekspertów marketingu i przełożyłem do muzyki na własną rękę. Chcę się podzielić z Tobą moimi technikami.

Odbierz e-book
Bezpłatny E-book

Gotowy schemat pisania postów na media społecznościowe
w branży muzycznej

  • check
    Poznasz niezawodną i szybką strategię na pisanie postów.
  • check
    Dowiesz się jak pisać posty, które się wyróżnią i zaciekawią słuchaczy.
  • check
    Otrzymasz gotowy szablon do wypełnienia, dzięki temu w kilka minut będziesz mieć gotowy post!

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój darmowy e-book!

Przechodząc dalej akceptujesz naszą Politykę Prywatności.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Najszybsza droga do pisania skutecznych postów

  • check
    Obecność na mediach społecznościowych to teraz konieczność, jeśli chcemy zbudować wierne grono fanów. Na szczęście nie musi być to droga przez mękę i czasochłonne zajęcie. W e-booku poznasz jedną z najskuteczniejszych technik na szybkie pisanie.
  • check
    Przestaniesz tracić czas na pisanie postów, które nie działają! Treści typu "wydałem nowy utwór, zapraszam do sprawdzenia" już dawno przestały działać. W e-booku poznasz skuteczniejsze alternatywy.
  • check
    Stworzysz strategię, z którą wyróżnisz się na mediach społecznościowych i przekonasz nowe osoby do poznania Twojej twórczości i zostania z Tobą na dłużej.
Odbierz e-book

Twórca Ebooka
Tomasz Moskalski

Cześć, jestem Tomasz Moskalski 👋 Pomogę Ci z marketingiem, produkcją i miksem muzyki!

Od 10 lat jestem producentem muzycznym, inżynierem dźwięku i twórcą Hugiz Records. Zajmuję się też marketingiem i sprzedażą moich usług i produktów online.

Jestem absolwentem uczelni DBS Music w Berlinie, gdzie uczyłem się od specjalistów współpracujących z Beyonce, Adele, Wu Tang Clan, Elton John czy Nine Inch Nails.

Sam długo uczyłem się marketingu i wiem, jak ciężka potrafi być to droga... I właśnie dlatego dzielę się teraz moją wiedzą, żeby oszczędzić innym wielu błędów i frustracji.

Opinie